Post by backmubuderec on Feb 8, 2022 0:29:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kokemusta ▞▞▞
▞▞▞ WorldCraft: 3D Block Craft 2022 version ▞▞▞
Paha tämä peli viivästyy paljon, en voi chattailla ja kun puhun jollekulle maailmassani, se viivästyy chatissani, en voi lähettää tekstiviestejä ja he jättävät minulle tämän viivästyneen korjauksen
Creatives vois myös tulla yö
Tässä ei oo järkeä ja muutenkin 40 pierua pepusta😀
Hyvä peli kannattaa ladata
Uusi kauppa on hyvä ku saa uusi tyyppei mut liian helppo saada timui
Lolman on mun pelikamu
Aivan mahtava oeki
Pelattavuus on melko hyvä...mutta useimmilla skineillä on väärä nimi! Muuta tämä, sillä joka kerta kun yritän saada haluamani ihon, se antaa minulle jotain täysin erilaista.
Tää on ihan paras. Kannattaa ladata rakastan kaikki mine crafteja. Siis kannattaa ladata
Little Commander - WWII TD Stratégiai játékok mil
Tämä peli oli hauskaa ja kaikkea, mutta aina kun yritän pelata moninpeliä, se sanoo vain "Anteeksi! Yhteys katkesi!" vaikka minulla on wifi ja data, mutta korjaa tämä!
WorldCraft: Mini World Craft Aventura ydu
Peli on kuitenkin hauska, siitä puuttuu osia, kuten seuraavat: Mihin hämähäkinsilmiä käytetään ja miten niitä käytetään. Mihin limapalloja käytetään ja miten niitä käytetään. Mihin blaze sauvoja ja haamukyyneleitä käytetään ja miten niitä käytetään. Karttoja pitäisi olla. Ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä on ämpäri, mutta ei vettä tai laavaa, vain maitoa. Haluaisin vastauksen tähän arvosteluun, on muitakin asioita, joista haluaisin keskustella, kuten aina kun poistut sovelluksesta, menetän kaikki timanttini ja raudani.
...mul ainaski se heittää pihal
Mut en vettä tai laavaa
Tämän pelin pelaaminen mainoksen kanssa on mahdotonta.
Rajoitettu lohkovalinta, huonot ohjaimet ja selviytymistilassa et voi tehdä mitään, koska asiat hyökkäävät jatkuvasti sinua vastaan.
Tämä peli on tyhmä. Maailma on äärettömän pieni, se on viivästynyt ja se on vain Minecraftin huijaus. On rehellisesti sanottuna parempi käyttää rahat ja hankkia oikea asia kuin vain pelata tätä typerää huijausta
Jos toimii nii 5 tähtee jos ei nii sitte 1 tähti
Se näyttää ulkopuolelta uskomattomalta peliltä, mutta älä mene lankaan, se ei toimi ja vaikka minulla on täysi Internet-yhteys, se silti viivästyy. Survival-moninpeli on vain mainos, ja se on ollut sitä vuosia
Ei se o iha kiva. Mut o vähä vaikeeta ku ei osaa viel kunnol enkkuu. Mut siis iha kiva.
:-'(
Pohjimmiltaan ilmainen versio Minecraftista. Erittäin hyvä kaikki. Suosittelen kuitenkin korotusta.
Rakasta sovellustasi! Olen pelannut sovellustasi vuodesta 2014 ja pelisi on ollut mahtava siitä lähtien! Mutta minulla oli pari ongelmaa, aioin pelata moninpeliä, mutta kun se latautui, se puskuroi jatkuvasti eikä päästänyt minua palvelimelle. Minulla on loistava internet, joten tämän ei pitäisi olla ongelma! Ja minulla oli paljon tallennustilaa, joten jostain syystä se oli vain puskurointia! Mutta minulla on sinulle lisättävää: ehkä voit tehdä omia maailmankäsityöskini? Galleriassani on Minecraft skin ja haluan todella kokeilla sitä!
WorldCraft: 3D Block Craft ጀብዱ axw
Tässä pelissä on kestänyt jonkin aikaa, ja se on edelleen sama kirjaimellisesti voisi lisätä kuin skin-räätälöintiä peliin, jotta muut ihmiset voisivat tehdä omia skinejä, joiden pitäisi tehdä tästä paremmaksi kuin olla koko ajan samassa skinissä, kun olen skin-suunnittelija. tapa juuri alkoi, joten pps lisää tämän peliin.
Lisää redstone-tavaraa ja piikiveä ja terästä
Voitko lisätä ominaisuuden, jolla voit tehdä oman ihosi? Se olisi hienoa. Ja ominaisuus, jossa lisäät ihmisiä, jotta sinun ei tarvitse mennä muihin maailmoihin vain löytääksesi heidät, joten kiitos, jos todella teet sen
Kaveri! Rakastan tätä peliä, se on kuin minecraft ja sinun täytyy maksaa minecraftista, mutta periaatteessa tämä peli on ilmainen versio minecraftista, mutta KYLLÄ se on erittäin hyvä!!! Viisi tähteä))
Hienoa, että joutuu vain katsomaan monia mainoksia ja ostelemaan kolikoita hyvistä skineistä ja mielestäni monet ovat sitä mieltä, että skinien hintoja pitäisi ainakin laskea ja laittaa eläimet peliin 🤗
sillon 9-10v tuli tätä pelii lanitettuu Kokoaja
Muokkaus neljän tähden päivittämiseksi: Uskon, että löysin tavan välttää ikuisesti lasteni kaivamista naurettavan valtavista koloista, jotta se ratkaisee yhden kokemistamme suurista epäonnistumisista. Karttaongelman puuttuminen on kuitenkin edelleen tuskaa. Olen käyttänyt tämän pelin lataamisen jälkeen luultavasti 2-3 tuntia, yrittäen löytää rakenteita, joita lapseni ovat rakentaneet, sitten vaeltuneet pois ja kadonneet, koska ei ole karttaa, joka auttaisi heitä pääsemään takaisin.
ok, joten nyt minulla on tiedossa oleva ongelma. jostain syystä ohjaimet ovat huonontuneet sen jälkeen kun latasin pelin uudelleen. kun haluan sijoittaa lohkon, se ei anna minun päästää minua, ellei olen todella kaukana tai laitan sen toiseen lohkoon. Korjaa tämä, haluan vain pystyä pelaamaan peliä, koska pidän tämän pelin pelaamisesta.
Tositositosi hyvä kannattaa ladata täs on survival,creative,onlineeki voi pelata siis ihan mahtava!
huono. kaatui jatkuvasti ja sai puhelimeni zoomattua satunnaisesti. Aiheutti myös tarpeettomia latauksia musiikkikirjastossani ja valokuvagalleriassani jatkuvan kaatumisen vuoksi.
Peli on hyödytön, et edes pääse ulos respawn-alueelta et voi edes liikkua tuskin päivittää pelisi, joten ihmiset voivat itse pelata ilman ongelmia poista mainokset peli on kamala, et edes pääse ulos respawnista aluetta ollenkaan sinulla ei ole edes puolta peliin tarvittavista tavaroista sen ei pitäisi olla Play-kaupassa ei piikiviä tnt:lle eikä hakkua mitään sen kauheaa En suosittele pelin lataamista, koska se on hyödytön
Ensinnäkin siinä on monia mainoksia, ja jos haluan luoda maailman, se juuttuu numeroon, ja jos peruutan, se tekee sen silti, vaikka sammutat puhelimesi, se on edelleen siellä. Jos yrität uudelleen, se ei onnistu. t mene pois.
Kuulit kyllä
Iha hyper huono
Aluksi sen avulla voit luoda uuden maailman, mutta toisella kerralla se ei lataudu eikä anna sinun luoda uutta.
ihan huono 🖕🖕👆!!!
Pidän siitä, mutta en voi edes asentaa sitä, se vain toistuu uudestaan ja uudestaan. Mutta ystäväni kertoi minulle, että hän pelasi sitä ja hän haluaa minun liittyvän. Aluksi olin kuin "lopeta kertomasta minulle, mitä lataan!" Mutta sitten olin kuin "ok.." Mutta katsoin siitä videon ja se oli....COOL!!!! Ja joo........ siksi pidän siitä. 😁😉 Tarvitsen vain yhden tähden lisää, JOS se voi ladata.
ihan huono
Hello world craft!, nautin todella pelistäsi ja pidän siitä kovasti. Olen pelannut nyt melko pitkään. Mutta haluaisin sinun korjaavan joitain bugeja, aina kun laitan lohkon selviytymispöytään, uuniin jne. Ja kirjautuneena ulos, palaisin, kun kaikki on mennyt. Ja aina kun laitan jotain arkkuun ja kirjaudun ulos (yksinpeli) Kaikki meni samaan uuniin, kaikki katosi. Joten ole hyvä ja korjaa se bugi, kiitos!. Ihanaa ja mahtavaa päivää/iltapäivää/iltaa. Ole hyvä ja ylitä.
Jostain syystä annoin tälle huonon arvion aluksi, asensin pelin uudelleen ja rakastan sitä. Ainoa asia, jonka voisin harkita lisäämistä, on enemmän tuotteita varastoon ja suurempiin maailmoihin. Pyydän anteeksi aikaisempaa huonoa arvostelua.
WorldCraft: Mini World Craft Aventura ydu