Post by vilduopuvethin on Feb 23, 2022 18:43:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe - Food Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe - Food Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändlig uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe - Food Chef 2022 version ▞▞▞
Det är roligt att spela men det måste laddas ner nivå 28 och det very *friendly* personar inte ladda ner. Den har fastnat på "Hämtar data från servern var god vänta" jag är anvery *friendly* personen till obegränsad WiFi men det fungerar fortfarande inte.
Det är ett bra spel och väntar på att göra nästa nivå i detta spel
Jag älskar det här spelet så mycket, intressant
Började precis
Jag gillar det för att det är hemskt
Superenkelt och roligt!
Det är det riktigt bra spelet som någonsin älskar matlagning, men det här matlagningsspelet är bättre än jag förväntat mig. Jag gillar att berätta snälla prova detta matlagningsspel.
Kul kul kul! Älskar spelet, eftersom det är högt tempo, utan att vara stressande. Fortsätt så.
Super men skynda
Det tar tid att ladda ner det men om du har data tar det inte mycket tid det är trevligt men de borde verkligen ge anvisningar på den första nivån
Cooking Cafe - Food Chef आर्केड गेम sds
Ok ok spel
Coolt spel
Jag är bra på att laga middag för första gången
Homescapes Казуални bcus
Snabbt roligt, jag älskar det här spelet.. spela det !!
Fantastisk grafik och väldigt enkelt spel.
Så många tillägg! 💩
Cooking Cafe - Food Chef Arcade lgp
Bra trevligt spel
Det här spelet är bra
jag fastnade på nivå 79 och sa att mitt internetanvery *friendly* personningsproblem haaa??? hurså??
Så trevligt spel eftersom min syster alltid spelade det här spelet och även jag, dessa spelnivåer är så fantastiska, det är därför vi älskar det här spelet och andra spelnivåer är inte intressanta men de här spelnivåerna är väldigt olika typer eller intressanta
Jag gillar verkligen det här spelet men är det offline-spelet när jag spelar det här spelet frågar det om data?
Trevligt roligt spel, jag älskar det, det är väldigt beroendeframkallande
Det här spelet är väldigt spännande. Det är enkelt men ändå utmanande. Det enda är att du måste vänta i några sekunder för nästa nedladdning. Jag är fast vid det här spelet.
Det är ett fantastiskt spel men kunderna ska inte skynda på dig 👍
Jag, min syster och min lillasyster var som att leta efter matlagningsspel, vi visste att det var det här och som om vi installerade i vår pappas telefon då gillade jag det verkligen och jag gillade också att det inte fanns någon anledning att rusa som att bara göra det lugnt och långsam och även jag gillade paniklösa spel.😊😊.Jag älskade det
Annonserna är för repetitiva
Älskar det här spelet så lätt att spela önskar att det fanns fler som detta och jag önskar att du inte behövde spela bara om du har data😁
I behövs detta spel är underbart gjort och är alltid spännande att spela Bravo matlagning café mer aza
Den enda restaurang jag faktiskt passerar!! Älskar det här spelet. !! Det som kommer snart kan bara inte komma hit snabbt nog. Dang. Jag vill spela mer 🥺🥺Bra arbetskockar.😉😊😊😁😙😙😙
Älskar det här spelet men jag vill höja mig
Det är ett väldigt bra spel som jag tycker mycket om
RIKTIGT UNDERBART SPEL! som matlagningsspel, men ibland händer saker snabbare än jag hinner med. Så det very *friendly* personar med att jag avinstallerar det. Men inte den här. Jag kunde hänga med och roll med förändringarna.
nervös
ok sana kaso bakit kan ladda ner pa🤔
Mitt favoritkockspel
Jag älskade det roligare spelet
Det här är det sämsta spelet i världen 😠😤sååå... tråkigt spel. Jag är trött på det här spelet 😠😠😠😠😡😡😡😤😡😤
Cooking Cafe - Food Chef ארקייד fyjj
Utmärkt spel mycket snabbt mycket koncentration
Det är så roligt spel
Efter all den här tiden har din uppdatering fortfarande inte fått upp farten jag har bemästrat🙄 det här spelet är trevligt men det är tråkigt att vinna alla nivåer hela tiden eftersom tjejen är alldeles för långsam 🐌 😴 samma mat, tråkiga, samma scener, tråkiga, Jag har maxat poängen igen. Även om jag använder en booster är jag fortfarande snabbare än servern😒när uppdateras dina uppdateringar till fler utmaningar? Det här har varit så här länge. Mailade precis teamet så förhoppningsvis 🙏 de överväger att uppdatera sson!
Abc mo
Ett väldigt sött spel, jag älskar det så mycket!... roligt och offline
är på nivå 29 men det har så fastnat
de 28 är redan upplagda
Bra så långt
Cooking Cafe - Food Chef Arkadne igre toa
Mycket dåligt spel är att jag aldrig spelar så här som ett enkelt spel som jag tror är något spännande spel men inte
Min erfarenhet ja, jag gillar inte att behöva ladda ner nivåer efter att du är klar med en. Jag gillar spelet men jag kan inte hantera nedladdningen.
Verkar coolt men jag redigerar när jag har spelat det. EDIT: Det här är SUPER tråkigt. Men bra jobbat med animation och grafik Försöker inte vara negativ men det behöver mycket förbättring. Tack!
Jag vill ha det här spelet
Omöjligt att få 3 stjärnor i nivå 7 hade varit 5 om 3 stjärnor var möjligt