Post by tranondenecou on Mar 8, 2022 7:26:14 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Chef 2: matlagingsspill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Chef 2: matlagingsspill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset primogems ▞▞▞
▞▞▞ Star Chef 2: matlagingsspill 2022 version ▞▞▞
Spillet var så fint og kostnadene for maskiner er så høye. Kundene spør om nye varer, men pengene og maksimum er mindre
Jeg liker ikke å bli tvunget til å gjøre opplæringsprogrammer. Jeg vil bare spille spillet uten å bli tvunget til å gjøre ting. Vennligst bli kvitt de tvungne opplæringene. Senk også prisene på de nye ovnene. Jeg har 4 nye ovner og jeg kan ikke kjøpe dem fordi det tar for lang tid å spare opp. Avinstallerer til disse problemene er løst.
Så jeg hadde tenkt å gi dette spillet 4 stjerner, men jeg begynte å tenke på det. Så jeg gir den 3 stjerner. Jeg liker å spille dette spillet, og det spiser opp mye av nedetiden min. Men jeg har lagt merke til i det siste at det har trengt MANGE oppdateringer som tar MYE av den tilgjengelige lagringen jeg har på telefonen min. Så jeg ender opp med enten å slette bilder og videoer fra telefonen min eller ikke oppdatere i det hele tatt. Ja, jeg kan spille på FB, men det er alltid som å oppdatere spillappen din for å spille. Den buffer også MYE på FB og fryser der.
Hater den siste oppdateringen, kokkebillettsystemet hvor du må vente 20 minutter på at de skal fylle på for å spille et spill er søppel og bare et åpenbart forsøk på å få folk til å bruke penger, å kunne bruke godbiter var mye bedre.
Den første er bedre
Sier at jeg må oppdatere spillet, men jeg kan ikke det gir meg ikke muligheten til å oppdatere, jeg har avinstallert og installert på nytt og sier det samme, hva skjer med det
Det er morsomt å spille
Fantastisk spill med så mye å gjøre. elsker det!
Liker ikke Master chef,. Motstander misbruker på boost, begynnelsen av kampen har de turbo, salver i massevis, under kampen bruker de all magien sin.
Elsker det så langt ... tidkrevende raskt tempo som jeg liker det holder deg på tærne ...
Redigert 1/12/2022: Jeg har nylig installert dette spillet på nytt fordi jeg hørte om de "fantastiske" oppdateringene. Jeg vurderte opprinnelig dette spillet med 1 ⭐. Jeg kan nyte spillet mer, men kostnadene for enkelte kjøkkenapparater er for ekstreme, og jeg har lagt merke til at du mottar mer XP enn mynter når du har servert et bord. Det er litt vanskelig å la "myntene" legge sammen, spesielt når du vil oppgradere andre ting som krever mynter. Hvis dette kan fikses, kommer jeg tilbake og redigerer ⭐ vurderingen min.
Belønningene etter å ha kommet gjennom hvert nivå gjør spillet enda mer interessant. I begynnelsen ble jeg bedt om å male veggene på restauranten min. Da kom de første kundene og ba om å få servere salatsuppen. Jeg serverte ham og han forlot restauranten min, han kunne ha bestilt litt mer tho over all gameplay er interessant og engasjerende.
Dette spillet tilbyr mer enn bare en vanlig restaurant-sim. Den lar deg utvikle en vellykket virksomhet ut av restauranten din og lar deg også bli den beste kokken i byen.
Spillet lar meg ikke spille utfordringen... idk y... det fungerte før og nå ingenting det bare gi meg en nedtelling for å finne en kokk for meg å vs og så får jeg ingenting... det gjør det ikke lenger så jeg kan vs noen og spille spillet
beste spillet..men en gang når jeg kjøper på supermarked, har jeg allerede kuttet bøtten min, men når jeg vil lage mat...ingen ingredienser
Goat Simulator Simulyatorlar xuqr
Stjernekokk 2-opplæringen er veldig enkel å forstå, du kommer umiddelbart overens med hvordan den fungerer. Kudos til utviklerne for en så dyp tanke
Spillet very *friendly* persontet akkurat å fungere på telefonen og den bærbare datamaskinen min. Åpner, men du kan ikke spille spillet.
Jeg gir dette spillet 3 stjerner. På min UMX 693cl-telefon vil den ikke koble seg til serveren i mitt område. Også når jeg spiller den på en annen telefon, kobles den fra. Vennligst hjelp. Takk skal du ha.
Det er greit
Star Chef 2: Jogo de Cozinhar Simulação mwn
Absolutt hektet på stjernekokk 2. Jeg spiller dette spillet på fritiden og klarer minst 2-3 nivåer samtidig. Appen tar også vare på kundenes barn ved å gi dem et gratis lekeområde.
setter virkelig pris på alt det harde arbeidet som er lagt ned i å lage dette spillet. Jeg føler at flere belønninger kan gis for å hjelpe spilleren med å oppgradere på very *friendly* personten av hvert nivå.
Et kult spill bare for mange for nye oppskrifter og ikke nok eldre mat til å holde spillet i gang
Elsker spillet, men det tar alt for lang tid å spare penger for å kjøpe utstyret som trengs
Dette er vakker kunst. Jeg liker dette spillet fordi jeg har brukt dette spillet på mobildata med svakt signal.
Star Chef 2: Restaurant Game Simulyasiya ookp
Jeg elsker å spille dette spillet!!! Det er den beste poengsummen jeg gir fordi ingenting er feilfritt.
Star Chef 2: Jogo de Cozinhar Simulação mwn
Jeg holder mulighetene åpne med dette spillet, som med så mange andre, så mange ting kan gå galt. For mange komfyrer og ikke nok plass, sånt og prisen på dem er bare for mye når du prøver å få tak i andre ting, ellers elsker jeg spillet ❤
Ulemper mål hvor du må følge kafeer , vanskelig å gjøre uten et fellesskap å spørre om du ikke noen på fb som spiller. andre jeg laget mat det ville ikke la meg servere det. Det ville vært ok, men vektlegging av å ha andre fikk meg til å dumpe det. For en skam!!
Spillet er bra. Jeg liker spesielt utfordringsdelen. Men et problem med utfordringen er at det er vanskelig å tallerke rettene.
Star Chef 2 : jeu de cuisine Simulation zmn
Prøvde å spille to ganger og spillet ble sittende fast begge gangene. En gang med en flytende hånd som pekte på ingenting, og neste gang en pekepil som ikke ville fungere, ble det sittende fast i forsøket på å fullføre en oppgave! Veldig frustrerende! Diskuterer om jeg vil prøve igjen.
Min erfaring med stjernekokk 2 har vært god så langt. Jeg bruker denne appen fra de siste månedene. Appen har virkelig gode funksjoner å glede seg over.
Veldig dårlig opplevelse å bli ranet av Google Play Store. Ble belastet, men mottok aldri fordelene i spillet. Jeg bytter til apple fordi dere er tyver. Ville ikke refundert pengene mine. Så synd fordi jeg brukte masse penger på dette spillet fordi jeg likte det, men IKKE MER!!!!!
🙂🙃🙂 det er et bra spill, men problemet er at der vi ikke har flere kundebestillinger fordi alle kunder krever at ting vi ikke åpner til.
Ikke som annonsert, men liker muligheten til å tilpasse restauranten min
Appen vil ødelegge telefonen din, få den til å forsinke osv.
Elsker spillet. Det virker som om det er en oppdatering annenhver måned. Med denne hastigheten vil jeg gå tom for plass til dette spillet, og det vil bli avinstallert.
Fantastisk spill. Yoghurten er nesten umulig å finne. Jeg får dem bare på foodtrucken og de er få. Byggetiden er også overdrevent lang, men overkommelig.
Spillet har tilbudt mange funksjoner til brukerne. Hvis du også elsker å spille matlagingsspill, vil du definitivt like dette spillet.
Star Chef 2: Juego culinario Simulación tzb
Aldri hyggelig ikke
Det er en utfordring å spille dette spillet noen ganger
Dette spillet er kjempebra, men det er urettferdig at jeg taper en kamp på grunn av en antatt frakobling. Jeg er rett ved siden av wifi-en min. Du må fikse det
Forbedring skjer når du gir 4 stjerner. Kom igjen folkens.
Ville elske å gi denne de 5 stjernene den fortjener, men gikk for å spille den og den kunne ikke laste den, så prøv å avinstaller og installer på nytt, og nå vil den ikke installere på nytt. Jeg er så sløyd som jeg var på 40-tallet. dette spillet, vennligst ordne det, takk.
Kan ikke oppdatere. Uten oppdatering åpnes ikke spillet.
Opplæringen er fryktelig kan ikke komme forbi arenaen den første kunden ikke vil ha en frappe.
Likte spillet til jeg nå ikke har noen bord jeg kan servere, da de alle vil ha bestillinger fra en matstasjon som jeg ikke engang kan kjøpe fordi jeg ikke kan tjene myntene siden jeg ikke har noen kunder jeg kan betjene.
Flott spill totalt sett. Ikke interessert i mobilspill, men jeg antar at Satr Chef hjelper til med å endre mening Restaurantledelsen interesserer meg virkelig. Jeg vil ha flere alternativer for dekorasjoner
Det er et bra spill, grafikken er bra.men alt er så dyrt.og det tar lang tid å gå videre.